^Powrót
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

"Studiowanie karate jest jak wspinanie się na wysoką górę. Życie również przypomina wspinaczkę. Ważne jest, żeby wytrwale próbować dotrzeć na sam szczyt. Kiedy już się go osiągnie, można wiele dostrzec i zrozumieć. Stojąc u podnóża góry, można tylko podziwiać jej szczyt." ....................................................... Wielki Mistrz Shigeru Oyama, 10 dan

MKS KOYAMA
Telefon: 501-445-554
e-mail: mks@koyama.pl

Oyama Karate

KARATE i kickboxing

Małopolski Klub Sportowy KOYAMA - OYAMA KARATE - KICKBOXING

AKTUALNOŚCI

KOYAMA znów na szczycie

W sobotę 23 września zrealizowaliśmy kolejny, tradycyjny wyjazd kondycyjno-integracyjny w góry. Tym razem zdobyliśmy Radziejową (1262 m n.p.m.) – najwyższy szczyt Beskidu Sądeckiego, zaliczany do Korony Gór Polski.

Naszą trasę rozpoczęliśmy w Suchej Dolinie koło Piwnicznej-Zdroju. Pogoda nam sprzyjała, czasem nawet pojawiało się słońce. Szlakiem czerwonym a potem żółtym dotarliśmy do szczytu, gdzie z wieży widokowej mogliśmy podziwiać piękną panoramę Tatr, Pienin, Gorców i Beskidów. Wokół było wiele szczytów zdobytych już przez nas wcześniej.

Zeszliśmy inną trasą na Rynek Piwnicznej-Zdroju, gdzie mogliśmy nagrodzić się pysznymi lodami lub kawą. Według danych ze strony mapa-turystyczna.pl przeszliśmy trasę ponad 18 km z sumą podejść 820 metrów. Przenośne urządzenia nawigacyjne wskazały nawet długość przejścia 19,7 km oraz 1300 m wzniosu. Tak czy inaczej wszystkim uczestnikom należą się wielkie gratulacje za pokonanie dystansu i zdobycie szczytu.

Poniżej link do zdjęć dla uczestników wycieczki: