^Powrót
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5

"Studiowanie karate jest jak wspinanie się na wysoką górę. Życie również przypomina wspinaczkę. Ważne jest, żeby wytrwale próbować dotrzeć na sam szczyt. Kiedy już się go osiągnie, można wiele dostrzec i zrozumieć. Stojąc u podnóża góry, można tylko podziwiać jej szczyt." ....................................................... Wielki Mistrz Shigeru Oyama, 10 dan

MKS KOYAMA
Telefon: 501-445-554
e-mail: mks@koyama.pl

Oyama Karate

KARATE i kickboxing

Małopolski Klub Sportowy KOYAMA - OYAMA KARATE - KICKBOXING

Zimowy obóz - Brenna 2015

W dniach 22 – 28 lutego 2015r. odbył się zimowy obóz MKS KOYAMA w Brennej. Mieszkaliśmy w Ośrodku Wypoczynkowo-Szkoleniowym „Regor”, w którym mieliśmy do dyspozycji świetlicę, basen, grotę solną, bilard, tenis stołowy i „kulkoland”. Korzystaliśmy również z hali sportowej LKS Beskid Brenna, gdzie mieliśmy treningi oraz gry i zabawy ruchowe.

Pogoda chciała nam pokrzyżować plany, ale mieliśmy do dyspozycji i wyboru kilka stoków narciarskich: Świniorka – Dolina Leśnicy, Stary Groń, WęgierSKI. Udało nam się codziennie z jakiegoś skorzystać. Jeździliśmy w kilku grupach: narciarzy początkujących, średniozaawansowanych i zaawansowanych oraz snowboardzistów.

Mieliśmy też wycieczkę do Chlebowej Chaty w Górkach Małych, gdzie poznaliśmy dużo nowych informacji na temat zbóż i jego obróbki od ziarenka do bochenka, o pszczołach i ich pracy, a także zobaczyliśmy wiele starych maszyn i urządzeń rolniczych. Najprzyjemniejszą częścią wycieczki było samodzielne wykonanie podpłomyków, upieczenie ich w piecu chlebowym a potem konsumpcja z masłem, miodem albo smalcem oraz kawą zbożową z mlekiem.

Wieczorami były zabawy na basenie w świetlicy czy „kulkolandzie”, no i oczywiście dyskoteka. Na koniec pobytu rozegrane zostały zawody narciarskie i snowboardowe w poszczególnych grupach i kategoriach wiekowych. Zwycięzcy otrzymali medale.

Opiekę nad uczestnikami obozu sprawowali:

- sensei Mirosław Osika 4 dan, kierownik i instruktor,

- sensei Dominik Rzepka 3 dan, instruktor narciarstwa i nie tylko,

- pan Marcin Siwiński, instruktor snowboardu i pływania,

- pani Danusia Gumola, absolwentka AWF (narciarstwo, pływanie, zabawy).